Brug for hjælp? : +45 33 33 05 20 Send Email
Du er her :

Molotowshop FAQ

Sådan handler du hos os

For at foretage et køb hos os, skal du igennem følgende trin: 

1. Find den eller de varer du ønsker, og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen. 
2. Indtast dine personlige oplysninger. 
3. Vælg forsendelses - /betalingsmåde. 
4. Godkend vores handelsbetingelser. 
5. Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkend købet

Hvordan betaler man?

Når alle varer er i kurven, trykker man "til betaling" for at angive adresseinformationer. Herefter trykker man knappen "videre" og næste skærmbillede kommer frem, hvor man vælger betalingsmetode. 

Hvad koster forsendelsen?

Alle pakker bliver sendt med GLS. Du betaler altid kun kr. 39,- i forsendelse, når du handler hos os (ved levering til pakkeshops, - levering til døren koster kr. 89,-). Ved volumenvarer er der et tillæg på kr. 100,-. Dette er indikeret på varebeskrivelsen. Alle pakker over 35kg bliver ikke sendt til pakke-shops, men kun leveret til døren og koster derfor kr. 89,-.

Hvor lang er leveringstiden?

Vi bestræber os altid på hurtig levering. Alle bestillinger bliver derfor afsendt indenfor 2-5 hverdage. Hvis du skal bruge varen til en bestemt dato, kan man udfylde feltet "bemærkninger". Vi vil gøre alt, for at have varen hos dig rettidigt. Vi lagerfører de fleste varer, der kan ses på vores hjemmeside. Ved bestillinger af lærreder, rammer med specialmål, varer med lang leveringstid og ved studiestaffelier er leveringstiden dog 8-10 hverdage. Vi kontakter dig via mail eller telefon. Det kan dog forekomme at enkelte varer er udsolgt og der derfor er ekstra leveringstid. I dette tilfælde vil vi tage kontakt til dig. Bestillinger, der bliver betalt med bankoverførsel, afsendes så snart betalingen er registreret. Skulle der optræde andre forsinkelser, vil selvfølgelig informere dig via mail eller telefon. Vi forbeholder os retten til trykfejl, tastefejl og skrivefejl på hjemmesiden. Stelling kan ikke stilles til ansvar ved forsinkelser hos GLS. BEMÆRK: Op til jul kan der være forsinkelser, derfor anbefaler vi at du bestiller før vores sidste frist for at være sikker på at modtage pakkerne rettidigt. 

Som noget nyt, kan man benytte GLS DepositService. Her leverer fragtmanden til din adresse, uden at du behøver at være hjemme. Du skal bare angive i kommentarfeltet, hvor fragtmanden skal stille pakken. Det er selvfølgelig på eget ansvar.

Jeg har lige bestilt noget, men har glemt noget. Hvad gør jeg?

Du laver bare en ny bestiling og vi fratrækker fragten manuelt, så du kun betaler fragt én gang.

Bestilling

Alle priser er inkl. Moms og andre gebyrer. Alle priser er dagspriser.

Når du handler på molotowshop.dk, indgår du aftaler på dansk.

Hvis du ønsker at få en kopi af din bestilling, kan du maile til: info@stelling.dk

Betaling

Der kan betales med:
Dankort 
Visa
Mastercard
Maestro

Summen bliver først hævet fra dit kort, når vi afsender varen. Der kan aldrig hæves mere på kortet end det du har givet tilladelse til ved købet.

Har jeg fortrydelsesret?

Ja, selvfølgelig! Du har 14 dage til at fortryde købet og ret til at vente ed at returnere varen til 14 dage efter den dato, på hvilken du har informeret den handlende om, at du ønsker at fortryde købet. Varen skal returneres i samme stand som den blev modtaget, så den kan sælges igen og du betaler selv portoen. Er varen beskadiget ved modtagelsen, kan den returneres og bliver byttet. I dette tilfælde betaler vi selvfølgelig portoen.

Du hefter selv for eventuel værdiforringelse, hvis du tester varen anderledes, end hvad der normalt er tilladt i en forretning. Sælger bærer bevisbyrde for, om den returnerede vare har lidt en værdiforringelse.  

I forbindelse med julegaver har vi en forlænget fortrydelsesret tom. 31. Januar.